EL CONFIN DE PIAN DE LE FUGAZZE, COL LEON DE GUARDIA

L'amigo Agostin, apassionà de motagna me ga mandà la foto e el comento.
El termine de confine nord al Pian de Fugazze, da secoli punto de confine tra l'Austria e la Serenixima. Le formele originali le jera sparie e el CAI de Schio a so spese le ga fate rifar tal quale in piera d'Istria e rimesse in loco. Le jera sta tolte ne l''800.
Cuea originale con nostro Leon la xe a Camposilvano su la fontana in piaxa, el xe el primo paese in provincia de Trento. 
Te comunico che la bandiera de la provincia de Trento, che la xe compagna de cuela del Impero Austriaco salvo che l'acuila la ga na testa sola, no la sventola pì sul confine a Pian de Fugase. Se vede che i comunisti da Roma i ghe la ga fata cavar e sicome anche a Trento ghe xe na giunta comunista i se ga adeguà. Dexo ghe se solo un carteli co scrito TRENTINO e un logo co na montagna asura. Le tre aste co le bandier taliana, europea e trentina le xe sta cavà...

ps par fortuna no i ga gnancora italianizzà  completamente "FUGASSE" co "focacce" :D ma spetemo un assessor tipo quela dei "nizioleti" a Venessia :D lq mama dei mone ze senpre insinta, se sa. 

Commenti